ИЗОБРАЖЕНИЯ:
ЧБ
ЦВ
ТЕКСТ:
A
A
A
ФОН:
Ц
Ц
Ц
Ц
НАСТРОЙКИ:

Дополнительные настройки


КЕРНИНГ: СТАНДАРТНЫЙ СРЕДНИЙ БОЛЬШОЙ
ИНТЕРВАЛ: ОДИНАРНЫЙ ПОЛУТОРНЫЙ ДВОЙНОЙ
Версия для слабовидящих
Перейти на обычную версию

План

па ажыццяўленні пераемнасці паміж навучаннем і выхаваннем навучэнцаў на І і ІІ ступенях агульнай сярэдняй адукацыі

 

№ п/п

Мерапрыемствы

Мэта

Тэрмін

Адказны

Выхад

1.

Гутарка намесніка дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце з педагогамі і класным кіраўніком V класа

Азнаямленне класнага кіраўніка з асаблівасцямі адаптацыйнага перыяду навучэнцаў  V класа і планам работы па пераемнасці на перыяд адаптацыі

Да                5 верасня

Капцюг І.А.

План работы па пераемнасці

2.

Работа з асабовымі справамі навучэнцаў

Азнаямленне класнага кіраўніка з асабовымі справамі навучэнцаў

1-ы тыдзень верасня

Чаеўская М.П.

Аформленыя асабовыя справы

3.

Бацькоўскі сход у        V класе з удзелам настаўнікаў-прадметнікаў

Азнаямленне законных прадстаўнікоў пяцікласнікаў з асаблівасцямі адаптацыйнага перыяду навучэнцаў  V класа (змест і метады навучання, сістэма патрабаванняў да навучэнцаў, мэты і задачы работы па пераемнасці)

21.09.2021

Чаеўская М.П.

Работа з законнымі прадстаўнікамі па адаптацыі навучэнцаў

4.

Знаёмства з сем’ямі і бытавымі ўмовамі навучэнцаў

Складанне сацыяльнага пашпарта класа

Да 09.09.2021

Чаеўская М.П.

Псіхолага-псіхалагічныя карты навучэнцаў

5.

Медыцынскі агляд

Ацэнка стану здароўя і фізічнага стану пяцікласнікаў

На працягу навучальнага года (на дату нараджэння)

Нодзія С.В., Чаеўская М.П.

Даведкі аб стане здароўя

6.

Псіхалагічнае вывучэнне навучэнцаў

Выяўленне індывідуальных асаблівасцяў, схільнасцяў, інтарэсаў навучэнцаў V класа

На працягу навучальнага года

Рыбалоўская А.М., Чаеўская М.П.

Карты

7.

Уваходныя дыягнастычныя работы

Вызначэнне ступені захаванасці ВУН навучэнцаў за курс пачатковай школы

Другі тыдзень верасня

Пырх А.В., Чаеўская М.П.

Сістэма паўтарэння вучэбнага матэрыялу за курс пачатковай школы

Метадычная работа з педагогамі

8.

Семінар-практыкум «Распрацоўка скразных ліній па ажыццяўленні пераемнасці пры вывучэнні вучэбных прадметаў у IV і           V класах»

Распрацоўка скразных ліній па ажыццяўленні пераемнасці пры вывучэнні вучэбных прадметаў у IV і             V класах

Кастрычнік

Капцюг І.А.

Павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў

9.

Класнаабагульняючы кантроль у                   V класе

Выяўленне арганізацыйна-псіхалагічных праблем класнага калектыву, вывучэнне індывідуальных асаблівасцяў навучэнцаў, ацэнка іх узроўню навучанасці, карэкцыя дзейнасці педагогаў з мэтай стварэння камфортных умоў для навучэнцаў

Верасень – 1 тыдзень кастрычніка

Кіраўніцтва ўстановы, Рыбалоўская А.М.

Сістэма мер па далейшым развіцці класнага калектыву

 

а) наведванне вучэбных заняткаў

Азнаямленне з асаблівасцямі калектыву, арганізацыяй вучэбнай дзейнасці навучэнцаў. Кантроль за адпаведнасцю ўзроўню патрабаанняў настаўнікаў узроставым асаблівасцям навучэнцаў і адзінства патрабаванняў, якія  прад’яўляюцца настаўнікамі-прадметнікамі да навучэнцаў V класа

Верасень – 1 тыдзень кастрычніка

Кіраўніцтва ўстановы, Пырх А.В., Чаеўская М.П., Рыбалоўская А.М.,  настаўнікі пачатковых класаў

Аналіз урокаў, педагагічных падыходаў, метадычных рэкамендацый, карэкцыйных мер; індывідуальная дапамога навучэнцам

 

б) анкетаванне навучэнцаў

Вывучэнне сацыяльна-псіхалагічнага клімату ў V класе. Вызначэнне ўзроўню камфортнасці навучэнцаў

4-ы тыдзень верасня

Чаеўская М.П., Рыбалоўская А.М.

Вызначэнне форм індывідуальнай работы з навучэнцамі і класам у цэлым

 

в) анкетаванне законных прадстаўнікоў

Вызначэнне запытаў законных прадстаўнікоў

2-і тыдзень кастрычніка

Чаеўская М.П., Рыбалоўская А.М.

Індывідуальная работа з законнымі прадстаўнікамі і настаўнікамі-прадметнікамі

 

г) вывучэнне арганізацыі падрыхтоўкі дамашніх заданняў

Выяўленне і папярэджанне перагрузкі навучэнцаў пры выкананні дамашніх заданняў. Хранаметраж заданняў (сшыткі для навучальных работ, журналы, дзённікі, анкеты). Кантроль за наяўнасцю ў педагогаў інструктажа па выкананні дамашняга задання, індывідуальных заданняў. Вызначэнне ступені дапамогі законных прадстаўнікоў пры выкананні дамашняй  работы навучэнцамі (анкеты, вынікі гутаркі)

4-ы тыдзень верасня

Капцюг І.А., Рыбалоўская А.М.

Індывідуальная работа з педагогамі, з законнымі прадстаўнікамі

 

д) праверка школьнай дакументацыі

Праверка якасці кантролю за паводзінамі навучэнцаў, рэгулярнасцю выстаўлення адзнак у класны журнал, дзённікі навучэнцаў; выкананне Метадычных рэкамендацый па фарміраванні культуры вуснай і пісьмовай мовы

3-і тыдзень верасня

Капцюг І.А.,

Юкевіч М.А.

Гутарка з класным кіраўніком і настаўнікамі-прадметнікамі

 

е) наведванне пазакласных мерапрыемстваў

Выяўленне праблем фарміравання класнага калектыву ў пераходны перыяд

Верасень – 1 тыдзень кастрычніка

Юкевіч М.А.

План выхаваўчай работы, арганізацыя актыву навучэнцаў, рэкамендацыі па развіцці і з’яднанні класнага калектыву

10.

Онлайн - бацькоўскі сход у V класе з удзелам педагогаў-прадметнікаў і псіхолага

Азнаямленне законных прадстаўнікоў з вынікамі праверачных работ, з сацыяльна-псіхалагічным станам у класным калектыве на першым этапе адаптацыйнага перыяду

2-і тыдзень кастрычніка

Чаеўская М.П.

Рэкамендацыі законным прадстаўнікам па ліквідацыі выяўленых праблем. Індывідуальная работа

11.

Малы педсавет з удзелам кіраўніцтва ўстановы, псіхолага, настаўнікаў пачатковых класаў, настаўнікаў-прадметнікаў

Падвядзенне вынікаў класна-абагульняючага кантролю ў V класе, работы па пераемнасці ў навучанні паміж І і ІІ ступенямі агульнай сярэдняй адукацыі ў перыяд адаптацыі навучэнцаў V класа

1-ы тыдзень лістапада

Капцюг І.А.

Улік настаўнікамі - прадметнікамі ўзроставых асаблівасцяў навучэнцаў IV класа; карэкцыя далейшай сумеснай працы па пытаннях пераемнасці

12.

Бацькоўскі сход у       V класе з удзелам настаўнікаў-прадметнікаў

Падвядзенне вынікаў паспяховасці навучэнцаў V класа за 1 чвэрць. Азнаямленне законных прадстаўнікоў з перспектывамі далейшага развіцця навучэнцаў і класнага калектыву

3-і тыдзень лістапада

Чаеўская М.П.

Сумесная дзейнасць класнага кіраўніка і законных прадстаўнікоў па фарміраванні і развіцці калектыву

13.

Папярэдняе размеркаванне кадраў для работы ў V класе на наступны навучальны год

Вызначэнне педагагічнага складу для ажыццяўлення далейшага плана работы па пераемнасці

Сакавік 2022 года

Кіраўніцтва ўстановы

Гутарка з настаўнікамі - прадметнікамі і класным кіраўніком будучых навучэнцаў V класа (мэты і задачы работы па ажыццяўленні пераемнасці)

14.

Сумеснае пасяджэнне настаўніка IV класа, настаўнікаў-прадметнікаў, класнага кіраўніка будучых навучэнцаў V класа

Вызначэнне мэтаў і задач мерапрыемстваў па падрыхтоўцы навучэнцаў ІV класа да паспяховай адаптацыі на II ступені агульнай сярэдняй адукацыі

Сакавік 2022 года

Капцюг І.А.,

Юкевіч М.А.

Карэкціроўка плана сумеснай дзейнасці, узгадненне раскладу ўзаеманаведвання ўрокаў

15.

Кантрольныя (праверачныя) работы па рускай і беларускай мовах, матэматыцы; праверка навыкаў чытання

Сфарміраванасць ведаў навучэнцаў за курс пачатковай школы, вывучэнне гатоўнасці выпускнікоў IV класа да далейшага навучання на                    II ступені агульнай сярэдняй адукацыі

3-і і 4-ы тыдні красавіка

Капцюг І.А., Сазонава В.Б.

Аналіз кантрольных (праверачных) работ на пасяджэнні ШМА. Карэкцыя ведаў навучэнцаў

16.

Знаёмства з класным калектывам выпускнога IV класа. Наведванне ўрокаў кіраўніцтвам установы, настаўнікамі - прадметнікамі, класным кіраўніком будучых навучэнцаў V класа, псіхолагам, кіраўнікамі ШМА

Вывучэнне вучэбных праграм пачатковых класаў, азнаямленне з асаблівасцямі выпускнікоў IV класа. Вывучэнне ўзроўню працаздольнасці навучэнцаў, іх пазнавальнай актыўнасці. Азнаямленне з сістэмай педагагічных падыходаў, прыёмаў, тэхналогій настаўнікаў пачатковых класаў, выяўленне псіхолага-педагагічных праблем. Знаёмства дзяцей з іх будучымі настаўнікамі

Сакавік – май

Капцюг І.А.,

Юкевіч М.А.

Правядзенне ў IV класе ўрокаў настаўнікамі ІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі, распрацоўка і правядзенне карэкцыйных мерапрыемстваў

17.

Сумесная метадычная работа настаўнікаў пачатковых класаў і настаўнікаў матэматыкі, рускай мовы і літаратуры, беларускай мовы і літаратуры

Вызначэнне адпаведнасці праграмных патрабаванняў, што прад'яўляюцца да навучэнцаў выпускных класаў настаўнікамі І ступені агульнай сярэдняй адукацыі з патрабаваннямі настаўнікаў ІІ ступені агульнай сярэдняй адукацыі. Вывучэнне метадаў арганізацыі вучэбнай дзейнасці навучэнцаў з мэтай павышэння іх пазнавальнай актыўнасці, своечасовай карэкцыі. Папярэджанне ў навучэнцаў з'яўлення трывожнасці

На працягу навучальнага года

Чаеўская М.П.,

Пырх А.В.

Кансультацыі для настаўнікаў пачатковых класаў настаўнікамі-прадметнікамі будучых пяцікласнікаў. Адкрытыя ўрокі, сумесныя пасяджэнні ШМА, святы

18.

Псіхалагічнае тэсціраванне навучэнцаў ІV класа

Вывучэнне асобы выпускніка пачатковых класаў

2-і тыдзень красавіка

Рыбалоўская А.М.

характарыстыка, даведкі

19.

Нарада пры дырэктару

Падвядзенне вынікаў працы па пераемнасці паміж І і ІІ ступенямі агульнай сярэдняй адукацыі за мінулы год

2-і тыдзень мая

Старавойтаў П.В.

План пераемнасці на наступны навучальны год з улікам вопыту і пажаданняў педагагічнага калектыву

20.

Класны сход у             IV класе з удзелам педагогаў і класнага кіраўніка будучых навучэнцаў V класа

Свята “Да пабачэння, пачатковая школа!”

29.05.2022

Капцюг І.А.,

Бурак В.С.

Узровень псіхаэмацыянальнага клімату ў класе

21.

Бацькоўскі сход навучэнцаў IV класа з удзелам настаўнікаў-прадметнікаў

Падвядзенне вынікаў навучальнага года. Знаёмства законных прадстаўнікоў з будучымі настаўнікамі іх дзяцей, зняцце псіхалагічнага бар'ера чакання цяжкасцяў пры навучанні навучэнцаў у V класе

29.05.2022

Старавойтаў П.В., Капцюг І.А., Бурак В.С.

Перспектывы далейшага навучання і выхавання дзяцей           IV класа

 

© 2024. Все права защищены. Выверский детский сад-базовая школа