12345

   22.11.2019 в учреждении образования состоялся традиционный педагогический совет "ПРОБЛЕМЫ ПРЕЕМСТВЕННОСТИ ПРИ ПЕРЕХОДЕ УЧАЩИХСЯ ИЗ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ В СРЕДНЕЕ ЗВЕНО". Проблема преемственности и адаптации учащихся начальной школы к среднему звену обучения  является актуальной и требует больших затрат времени, общих усилий педагогического коллектива, руководства, психологической службы учреждения образования при поддержке родителей учащихся и готовности самих учащихся принять новые условия школьной жизни.

  Присутствующие члены педагогического совета актуализировали свои знания по проблеме адаптации, рассмотрели все адаптационные периоды ребёнка, подробно остановились на особенностях адаптационного периода при переходе из начальной школы в среднюю. Заместитель директора по учебно-воспитательной работе Каптюг И.А. сделала сравнительный анализ успеваемости пятиклассников за 1 четверть 2019/2020 учебного года и 2018/2019 учебный год. Классный руководитель 5 класса и учителя - предметники поделились своими впечатлениями, наблюдениями.

  Закончился педагогический совет экспресс-опросом педагогов.

IMG 121896897c9992b6b197f9a030807c00 V IMG ddeff7aa578f5028a98a04620034bea6 V

IMG 995275902fcf1c555122905c814866de V

  18 лістапада адбылося чарговае пасяджэнне школьнага метадычнага аб'яднання класных кіраўнікоў сярэдняга звяна на тэму Роля школы і сям'і ў далучэнні навучэнцаў да здаровага ладу жыцця”. Форма правядзення – семінар-практыкум.

 Кіраўнік ШМА Лемяшэўская Л.П. расказала аб ролі класнага кіраўніка па фарміраванні ў навучэнцаў навыкаў здаровага ладу жыцця і выхавання здаровай гарманічнай асобы, падкрэсліла, што навучэнец павінен быць абаронены як на фізічным, так і на псіхалагічным і сацыяльным узроўнях.

 Сваім вопытам па фарміраванні здаровага ладу жыцця падзяліліся з калегамі класныя кіраўнікі Чаеўская М.П. і Харытон А.І.

 Педагогі наведалі класную гадзіну ў 9 класе (класны кіраўнік Малікава У.В.), якая прайшла ў форме квэст-гульні. І вучні, і настаўнікі прынялі актыўны ўдзел у мерапрыемстве.

 Пасяджэнне прайшло ў творчай і пазітыўнай атмасферы.

6547

6321

6320

 uc goda 2019 2020 С целью выявления талантливых, творчески работающих педагогических работников, поддержки экспериментальной и инновационной деятельности в сфере образования, повышения опыта педагога с 21 октября по 22 ноября 2019 года проходит первый этап республиканского конкурса профессионального мастерства педагогических работников.

 

Парадак правядзення

першага этапу конкурсу прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў “Настаўнік года Маладзечанскага раёна”

Агульныя палажэнні

  1.1. Конкурс прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў “Настаўнік года Маладзечанскага раёна”(далей – конкурс) з’яўляецца школьным этапам рэспубліканскага конкурсу прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў “Настаўнік года Рэспублікі Беларусь”, праводзіцца ў адпаведнасці з Палажэннем аб арганізацыі і правядзенні рэспубліканскага конкурсу прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў “Настаўнік года Рэспублікі Беларусь”, зацверджанага пастановай Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь ад 02.04.2018 № 243 і ў мэтах выяўлення, абагульнення, распаўсюджвання вопыту работы лепшых педагагічных работнікаў.

 1.2. Правядзенне конкурсу ажыццяўляецца на падставе загада дырэктара Выверскага дзіцячага сада-базавай школы, у якім вызначаюцца тэрміны правядзення, зацвярджаецца парадак правядзення, склад журы конкурсу.

 1.3. У склад журы конкурсу ўключаны прадстаўнікі кіраўніцтва ўстановы,прафсаюзнага камітэта, працоўнага калектыву, якія маюць кваліфікацыі, адпаведныя кваліфікацыям удзельнікаў конкурсу.

     1.4. Журы конкурсу:

ацэньвае конкурсныя мерапрыемствы ў адпаведнасці з усталяванымі крытэрамі;

устанаўлівае рэгламент конкурсных мерапрыемстваў;

інфармуе ўдзельнікаў аб выніках правядзення ўсіх конкурсных мерапрыемстваў;

вызначае пераможцаў і лаўрэатаў конкурсу.

 1.5. Рашэнні журы прымаюцца на пасяджэннях шляхам галасавання і афармляюцца пратаколамі. Журы мае права прымаць рашэнне, калі на пасяджэнні прысутнічае не менш як дзве трэці яго складу. Рашэнне журы лічыцца прынятым, калі за яго прагаласавала больш за палову прысутных на пасяджэнні членаў журы.

Патрабаванні да ўдзельнікаў конкурсу

 2.1. Удзельнікамі конкурсу з’яўляюцца педагагічныя работнікі, якія рэалізуюць праграму дашкольнай адукацыі; адукацыйныя праграмы агульнай сярэдняй адукацыі.

 2.2. Да ўдзелу ў конкурсе дапускаюцца педагагічныя работнікі незалежна ад кваліфікацыйнай катэгорыі, стажу працы і ўдзелу ў конкурсах, якія праводзіліся раней.

 2.3. Удзельнікі конкурсу маюць права на:

своечасовую і поўную інфармацыю аб конкурсных мерапрыемствах і крытэрах іх ацэнкі;

тэхнічнае забеспячэнне ўдзелу ў конкурсе;

метадычную дапамогу;

аб’ектыўную ацэнку прафесійнай кампетэнтнасці;

зварот у журы конкурсу па пытаннях ацэньвання конкурсных мерапрыемстваў;

унясенне прапаноў па павышэнню эфектыўнасці работы журы і аргкамітэта па завяршэнні конкурсу.

  2.4. Удзельнікі конкурсу абавязаны:

выконваць патрабаванні інструкцыі аб парадку правядзення рэспубліканскага конкурсу прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў “Настаўнік года Рэспублікі Беларусь”;

выконваць прававыя, маральныя і этычныя нормы;

паважаць гонар і годнасць іншых удзельнікаў конкурсу;

выконваць рэгламент, усталяваны журы конкурсу;

папулярызаваць свой вопыт працы.

Парадак правядзення першага этапу конкурсу

 3.1. Першы этап конкурсу праводзіцца непасрэдна ва ўстанове адукацыі з 21 кастрычніка да 22 лістапада 2019 года. Па выніках першага этапу вызначаюцца пераможцы (удзельнікі раённага этапу)

 

Склад журы

першага этапу конкурса прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў “Настаўнік года Маладзечанскага раёна”

ДУА “Выверскі навучальна-педагагічны комплекс

дзіцячы сад-базавая школа Маладзечанскага раёна”

1

Старавойтаў П.В.                           

дырэктар установы, старшыня

2

Капцюг І.А.                                   

намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце першай кваліфікацыйнай катэгоріі

3

Юкевіч М.А.                                 

намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце першай кваліфікацыйнай катэгоріі

4

Рыболоўская А.М.                         

педагог-псіхолаг

 

Графік

правядзення адкрытых вучэбных заняткаў удзельнікамі

 І этапу конкурса прафесійнага майстэрства педагагічных работнікаў “Настаўнік года Маладзечанскага раёна”

№ п/п

Прозвішча, імя, імя па бацьку ўдзельніка

Вучэбны прадмет

Тэма

Дата і час правядзення

Месца правядзення

1.

Сергіевіч

Наталля Міхайлаўна

Навучанне грамаце (пісьмо)

Аналіз слоў па першым і апошнім гуках

18.11.2019,

9.55 – 10.30

Вучэбны кабінет

 І класа

2.

Баутрэль Таццяна Уладзіміраўна

Литературное чтение

Внеклассное чтение. Знаменитые зарубежные писатели-сказочники.

Х. К. Андерсен

19.11.2019,

9.00 – 9.45

3.

Бурак

Вольга Сяргееўна

Матэматыка

Параўнанне лікаў у межах 100

19.11.2019,

10.00 – 10.45

Вучэбны кабінет

 ІІ класа

4.

Сазонава Вольга Баніфацыеўна

Литературное чтение

Г.Х. Андерсен. “Гадкий утёнок”

15.11.2019,

12.55 – 13.40

Вучэбны кабінет

 ІІІ класа

5.

Лемяшэўская Лілія пятроўна

Русская литература

Музыкант Юрий Агазаров – главный герой произведения “Тапёр”

18.11.2019,

10.55 – 11.40

Вучэбны кабінет “Русский язык и литература”

(VІ клас)

6.

Харытон

Ала Ільінічна

Беларуская мова

Назоўнік як часціна мовы

20.11.2019,

10.00 – 10.45

Вучэбны кабінет “Матэматыка”      (VІ клас)

7.

Чаеўская

Марына Пятроўна

Беларуская мова

Будова сказа. Галоўныя члены сказа

13.11.2019,

10.55 – 11.40

Вучэбны кабінет “Русский язык и литература”            (V клас)

8.

Малікава

Ульяна Васільеўна

Англійская мова

Знешнасць. This is my family

11.11.2019,

10.55 – 11.40

Вучэбны кабінет

 ІІІ класа

9.

Старавойтава

Вераніка Сяргееўна

Фізіка

Раўнамерны рух. Скорасць.Адзінкі скорасці

19.11.2019,

13.50 – 14.35

Вучэбны кабінет “Фізіка”

(VІІ клас)

  Стать учителем года – непросто. 9 педагогов конкурировали между собой за право перейти во второй этап республиканского конкурса профессионального мастерства педагогических работников "Учитель года Республики Беларусь". Каждый ответственно подошел к подготовке конкурсных открытых  занятий. Уроки проходили на высоком эмоциональном и интеллектуальном подъеме.В результате рождались чувства удовлетворения от совместной работы, желания повторить и упрочить успех. Различными методами стимулировалась поисковая деятельность детей. Педагоги не забывали о методах, мативирующих процесс познания, умело применяли методы самоорганизации познавательной работы учащихся.

IMG 0f80eea23a03f6cd0e355355ba8712ce V IMG 3b9e051e54c38e36830d81908b1e4e88 V

IMG bc14a7939cc01fd9eab475613713cb10 V

IMG 846f958857cc4428927c7204971646ea V

IMG 863e20f35af84c46d43ad948fc064b66 V

IMG cea7ad6e78ab75cfb2a04aed5ffdede1 V

IMG ee4db6bba19eacfce0c594d58e58763e V 1

IMG 676503d09698e94b9a5d0efe3067960b V

IMG c877608e86abe0fd885a9a34ce7a6fc1 V

 10.10.2019 в учреждении прошла консультация для законных представителей на тему «Влияние семьи на развитие детей с особенностями психофизического развития». Учитель – дефектолог Юкевич М.А. в своем выступлении отметила, что благодаря семье человек, придя в этот мир, в прямом и переносном смысле становится человеком. Семья воздействует на человека на протяжении всей его жизни: то, что в детские годы приобретается в семье, будет использовано в дальнейшей жизни.

 Для ребенка с особенностями в развитии необходима длительная, постоянная помощь близких, их любовь, терпение и выдержка

 Появление в семье ребенка с особенностями в развитии сразу ставит на уровень семей, испытывающих серьезные социальные затруднения, нарушает социальные связи. Сегодня дети с нарушениями в развитии и их семьи остро нуждаются в социальной и моральной поддержке всего общества, в защите и помощи со стороны государства и различных служб: социальной, медицинской, педагогической, психологической.

 Проблемы семьи – это и проблемы общества. Только взаимосогласованные  действия семьи и общества могут способствовать реабилитации и адаптации детей к своему окружению. И не нужно стесняться и бояться обратится  за помощью.

IMG dd1ba7922bc8547d3bc6f842312318e2 V