12345

 10.10.2019 в учреждении прошла консультация для законных представителей на тему «Влияние семьи на развитие детей с особенностями психофизического развития». Учитель – дефектолог Юкевич М.А. в своем выступлении отметила, что благодаря семье человек, придя в этот мир, в прямом и переносном смысле становится человеком. Семья воздействует на человека на протяжении всей его жизни: то, что в детские годы приобретается в семье, будет использовано в дальнейшей жизни.

 Для ребенка с особенностями в развитии необходима длительная, постоянная помощь близких, их любовь, терпение и выдержка

 Появление в семье ребенка с особенностями в развитии сразу ставит на уровень семей, испытывающих серьезные социальные затруднения, нарушает социальные связи. Сегодня дети с нарушениями в развитии и их семьи остро нуждаются в социальной и моральной поддержке всего общества, в защите и помощи со стороны государства и различных служб: социальной, медицинской, педагогической, психологической.

 Проблемы семьи – это и проблемы общества. Только взаимосогласованные  действия семьи и общества могут способствовать реабилитации и адаптации детей к своему окружению. И не нужно стесняться и бояться обратится  за помощью.

IMG dd1ba7922bc8547d3bc6f842312318e2 V

 У рамках ІХ педагагічнага марафона ва ўстанове адбылася квэст-гульня “Гуляем, як дзеці”, удзельнікамі якой сталі настаўнікі і законныя прадстаўнікі. Удзельнікі мерапрыемства наведалі станцыі “Шахматная”, “Прочитай-ка”, “Оч.ручки”. Законныя прадстаўнікі былі задаволены гульнёй у шахматы, выразна чыталі вершы, а на прыканцы з паперы зрабілі карабель “Супрацоўніцтва”.

IMG 0407fe0cb097574fb721ac5cc4fc990b V IMG de0a69ef8115bedb5125de88b5f98e94 V

IMG ea43291f0bb6d86cb5618f675ec17a35 V

IMG fdb48f17ecaf151331397e301e955900 V

 07.10.2019 стартаваў ІХ педагагічны марафон кіруючых работнікаў і спецыялістаў адукацыі Мінскай вобласці “Выхаванне сямейных каштоўнасцей: партнёрства сям’і, школы і грамадства”. Мэта марафону – павышэнне педагагічнага і метадычнага майстэрства, прафесійнай кампетэнтнасці, самарэалізацыя прафесійных здольнасцей спецыялістаў адукацыі.

 Першы дзень – дзень педагагічнага работніка ўстановы дашкольнай адукацыі. У праграме гэтага дня Пшэннік І.У., выхавальнік рознаўзроставай групы, наведала дзелавую гульню “Сучасныя падыходы ўзаемадзеяння дзіцячага сада і сям’і”, арганізаваную раённым метадычным кабінетам.

 Ва ўстанове адукацыі прайшоў семінар-практыкум для педагогаў “Узаемадзеянне бацькоў і педагогаў у арганізацыі і правядзенні сюжэтна-дыдактычных гульняў для дашкольнікаў”, які падрыхтавала і правяла Пшэннік І.У., выхавальнік першай кваліфікацыйнай катэгорыі. Мэта мерапрыемства – зацікавіць праблемай прыцягнення дзіцяці да гульні ва ўмовах сям’і і дзіцячага сада.

 Навошта патрэбна гульня дзіцяці, якая роля гульні ў жыцці маленькага чалавека, якія бываюць гульні, як правільна будаваць гульню, якія выбраць цацкі – пра ўсё гэта даведаліся педагогі з тэарэтычнай часткі семінара-практыкума.

 Пасля ўдзельнікам семінара быў прапанаваны відэаролік “Мы гуляем”. Яны ўбачылі, у якія гульні гуляюць нашы дзеці, якія гульні пераважаюць у дзяўчынак, а якія - у хлопчыкаў. Педагогі зразумелі, што менавіта гульня ўплывае на развіццё пачуцця калектывізму, наладжвае ўзаемавыручку, павышае адказнасць. А яшчэ гульня – гэта мова, дыялог.

 Іна Уладзіміраўна прапанавала педагогам самім стаць удзельнікамі гульні, а інакш – пабыць дзецьмі. Першая з прапанаваных гульняў была “Зазывалачкі”, затым - “Палічы”, “Каляровыя далонькі”, “Я - доктар”.

 Цікавы прыём выкарыстала Іна Уладзіміраўна для правядзення рэфлексіі – “Выберы дыстанцыю”. Яна прапанавала аб’явіць сімвалам сённяшняй тэмы дзіцячую настольную гульню, а удзельнікам размясціцца на такой адлегласці ад прадмета, якая лепш прадэманструе іх дачыненне (блізкасць ці аддаленасць) у адносінах да тэмы сустрэчы.

 У канцы мерапрыемства з удзельнікамі было праведзена анкетаванне “Стварэнне ўмоў для гульнявой дзейнасці ў сям’і”.  

IMG 84d786ebf8177b3d7eef37850f7568a7 V

IMG 0639808ab78901628afe1d0ed108c852 V

IMG e30494f67c0dbe64c942edd0dec1dfb1 V

 08.10.2019 у рамках IX педагагічнага марафону прайшоў Дзень настаўніка-прадметніка. Кожны настаўнік падрыхтаваў адкрыты вучэбны занятак. На некаторых з іх прысутнічалі бацькі.

 У сумеснай дзейнасці навучэнцы 1 класа вучыліся называць лікі ў парадку іх узрастання, весці парадкавы рахунак прадметаў, усталёўваць і называць парадкавы нумар кожнага прадмета ў шэрагу іншых, выкарыстоўваючы парадкавыя: першы, другі, трэці ... Урок праходзіў у гульнявой форме з выкарыстаннем разнастайнай нагляднасці. На вучэбным занятку панавалі дысцыплінаванасць, спагадлівасць, добразычлівасць.

IMG 20191008 111050 IMG 20191008 111220

 Учащиеся 2 класса на уроке русского языка вместе с гостями девочкой Аней и мальчиком Колей совершили путешествие по осеннему лесу. Во время путешествия дети закрепили понятие о звуках и буквах, научились отличать гласные и согласные звуки. Учащимся больше всего понравилось на ощупь определять букву для того, чтобы отнести её к согласным или гласным. На учебном занятии использовались ИКТ и игровая технология.

IMG 0cfbd40205615105bbae72fb566e9eae V IMG c18ba0bd02a78763b6e7b5375ccb1c12 V

 Пяцікласнікі на ўроку “Чалавек і свет” ажыццяўлялі касмічнае падарожжа па планетах Сонечнай сістэмы. Навучэнцы даведаліся, што існуюць планеты-гіганты і планеты Зямной групы. Быў арганізаваны прагляд фільма “Сонечная сістэма”.

IMG 20191008 094020 20191008 092006

 Навучэнцы 7 класа працавалі ў групах і парах над вызначэннем ладоў дзеяслова. Работа праводзілася з выкарыстаннем тэхналогіі развіцця крытычнага мыслення. Сямікласнікі з задавальненнем размяркоўвалі дзеясловы па ладах, выкарыстоўвалі ў вусных выказваннях.

 “Кампус- цэнтр школьнага жыцця ў Велікабрытаніі” – тэма ўрока англійскай мовы ў 8 класе. З выкарыстаннем элементаў гульнявой і рознаўзроўневай тэхналогіі навучэнцы засвойвалі новы лексічны і граматычна матэрыял. Галоўным відам дзейнасці на ўроку стала ўспрыманне і разуменне мовы на слых.

IMG 20191008 110720 IMG 20191008 110958

     У 9 класе прайшоў адкрыты ўрок па вучэбным прадмеце “Матэматыка” па тэме “Складанне і адніманне рацыянальных дробаў з рознымі назоўнікамі” з прымяненнем тэхналогіі праблемнага навучання.

     У працэсе выканання прапанаванага настаўнікам задання навучэнцы самастойна вызначылі праблему ўрока, сфармулявалі тэму і мэты. Пры дапамзе прапанаваных заданняў вылучылі некалькі гіпотэз, самастойна іх праверылі, выбралі правільную і сфармулявалі алгарытм складання і аднімання рацыянальных дробаў з рознымі назоўнікамі. Рэалізацыя атрыманых ведаў праводзілася ў працэсе работы ў парах і выканання самастойных заданняў.

   У канцы ўрока была праведзена рэфлексія. Навучэнцы запоўнілі лісты самаацэнкі, кожны вызначыў свой узровень засваення матэрыялу і сфармуляваў задачы на наступны ўрок.

IMG 20191008 132431

 Поздравляем Перова Арсения!

  Перов Арсений, учащийся 4 класса, занимается легкой атлетикой в ДЮСШ г. Молодечно. У Арсения уже есть первые победы. 28 сентября в г. Старые дороги проходил национальный фестиваль бега "Языльская десятка", в котором Арсений принимал участие. Вместе со своими товарищами он завоевал 3 место в эстафете.

IMG 31266756e1f17c5a04632f63194a161f V